Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ptáček - veľkoobchod, a.s.
Sme technologickým veľkoobchodom so zameraním na kompletný sortiment TZB materiálu (kúrenie, plyn, voda), materiálu pre vzduchotechniku a klimatizácie, inžinierske siete a vybavenie kúpeľní, s vedúcim postavením na trhu a 30 ročnou tradíciou. Svojou veľkosťou s viac než 2 000 zamestnancami a 150 pobočkami sa radíme medzi najväčšie rodinné spoločnosti v Čechách a na Slovensku.
Pridajte sa k nám a buďte súčasťou našeho odborného tímu!
Odpovedať
Späť na výpis pozícií
Sme technologickým veľkoobchodom so zameraním na kompletný sortiment TZB materiálu (kúrenie, plyn, voda), materiálu pre vzduchotechniku a klimatizácie, inžinierske siete a vybavenie kúpeľní, s vedúcim postavením na trhu a 30 ročnou tradíciou. Svojou veľkosťou s viac než 2 000 zamestnancami a 150 pobočkami sa radíme medzi najväčšie rodinné spoločnosti v Čechách a na Slovensku.
Pridajte sa k nám a buďte súčasťou našeho odborného tímu!
Asistentka vedúceho pobočky (polovičný úväzok) - Martin
Miesto práce
Martin
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Chcete pracovať pre úspešnú spoločnosť s rodinnou tradíciou a dlhoročným pôsobením na trhu? Pracujte pre firmu Ptáček-veľkoobchod, a.s. !
Spoločnosť Ptáček je popredným dodávateľom na trhu v obore kúrenie-plyn-voda-inžinierske siete a kúpeľne. Disponujeme širokou sieťou pobočiek na Slovensku a v Českej republike.
Naša spoločnosť Vám zaistí stabilné zázemie, podmienky profesného rastu, férové jednanie, moderný systém práce a ďalšie výhody. Využite túto ponuku a staňte sa súčasťou našeho veľkého tímu.
Spoločnosť Ptáček je popredným dodávateľom na trhu v obore kúrenie-plyn-voda-inžinierske siete a kúpeľne. Disponujeme širokou sieťou pobočiek na Slovensku a v Českej republike.
Naša spoločnosť Vám zaistí stabilné zázemie, podmienky profesného rastu, férové jednanie, moderný systém práce a ďalšie výhody. Využite túto ponuku a staňte sa súčasťou našeho veľkého tímu.
Čomu sa u nás budete venovať
- vedenie a správa agendy vedúceho pobočky
- vedenie personálnej agendy pobočky (dochádzka, plány ciest, apod.)
- vybavovanie reklamácií, spracovanie príjmu tovaru, vedenie pokladne pobočky, pošta
- ďalšie administratívne činnosti spojené s bežnou prevádzkou pobočky
Naše očakávania
- SŠ – ekonomického, technického smeru (výhodou)
- prácu na PC - bežnú užívateľskú znalosť
- skúsenosť s informačným systémom typu Navision, SAP, apod. (výhodou)
- VP sk. B (aktívny vodič/ka)
- zodpovednosť, starostlivosť, spoľahlivosť
Prečo práve k nám?
- istotu a stabilitu rodinnej firmy
- pracovný pomer na dobu neurčitú
- kvalitné zapracovanie je súčasťou adaptácie
- až tri dni plateného zdravotného voľna
- a dáme Vám zľavu na naše produkty
- pracovný úväzok na 4 hodiny denne
Tešíme sa na Vaše odpovede, ktoré sa k nám dostanú prostredníctvom tlačidla nižšie "odpovedať".
Informácie o pozícii
Miesto práce:
Martin
Druh pracovného pomeru:
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto):
300 EUR / mesiac brutto + osobné ohodnotenie
Požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou