Logo OMNIUM s.r.o.

Asistentka riaditeľa / Office Manager

OMNIUM s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.6.2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacPlatové ohodnotenie závisí od skúseností uchádzača. Benefity a zaujímavý motivačný program (okrem hrubej mzdy aj provízny systém odmieňania).

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo očakávame: angličtina na úrovni min. B2, vodičské oprávnenie, samostatnosť v office work-flow a administratíve, komunikácia so zákazníkmi, logistická koordinácia, chuť učiť sa a rozširovať svoje know-how, profesionálna skúsenosť v podobnej pozícii výhodou.

  • Vybavovanie rôznych úloh na základe pokynov nadriadeného
  • Komunikácia s odberateľmi, dopravcami a skladom
  • Komunikácia s klientmi
  • Organizovanie termínov stretnutí
  • Operatívne riešenie problémov
  • Vytváranie zmlúv / faktúr
  • Evidencia zmlúv, faktúr a ostatných potrebných dokumentov
  • Vybavovanie klientskych požiadaviek
  • Vkladanie objednávok do kalendára
  • Vykonávanie fakturácie - spracovanie a evidencia došlých faktúr, vystavovanie a zasielanie faktúr za tovar
  • Celková evidencia došlých a vystavených faktúr a dobropisov
  • Príprava podkladov pre účtovníctvo
  • Skladové hospodárstvo, mesačné štatistiky, aktívna spolupráca s ostatnými zamestnancami
  • Vyhľadávanie a príprava cenových ponúk
  • Podpora pre ostatné oddelenia spoločnosti

Miesto výkonu práce: Bratislava - Nové Mesto.
Druh pracovného pomeru: TPP / živnosť, nadčasy a bonusy podľa dohody.
Termín nástupu: podľa dohody, prioritne od 1.6.2024.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Čo ponúkame: Plat 1100 - 1500 € (závisí od skúseností uchádzača), za pevný pracovný čas.
  • Možnosť home office podľa dohody.
  • Priateľskú atmosféru, prácu v príjemnom modernom prostredí.
  • Ďalej ponúkame:
    ​Dlhodobú spoluprácu
    ​Komplexné zaškolenie
    Benefity a zaujímavý motivačný program (okrem hrubej mzdy aj provízny systém odmieňania)
  • Možnosť pre vlastnú odbornú realizáciu
  • Samostatnosť
  • Služobný mobilný telefón a notebook

Informácie o výberovom konaní

Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky za účelom dohodnutia si osobného pohovoru.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Zodpovednosť
  • Samostatnosť
  • Spoľahlivosť
  • Administratívne zručnosti
  • Tímová spolupráca
  • Iniciatíva
  • Proaktívny prístup
  • Počítačové znalosti (MS Office)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úspešná obchodná spoločnosť s medzinárodným porfóliom hľadá kandidátku / kandidáta na pozíciu: Asistentka riaditeľa / Office Manager.

OMNIUM je mladá dynamická dovozno-vývozná spoločnosť, ktorá poskytuje služby viacerým klientom z potravinárskeho priemyslu v strednej Európe. Naše portfólio výrobkov zahŕňa predovšetkým ovocie/zeleninu, NFC, koncentráty, pyré, potravinársku chémiu a ďalšie. So sídlom v Bratislave na Slovensku ponúkame našim klientom riešenia šité na mieru zahŕňajúce všetky fázy dovozu alebo vývozu: nákup, námornú, leteckú, pozemnú prepravu, colné odbavenie, skladovanie a ďalšie, a to za flexibilných finančných podmienok.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OMNIUM is a young dynamic import-export company serving multiple food industry clients in Central Europe. Our product portfolio includes primarily fruit/vegetables, NFCs, concentrates, purees, food chemistry and more. Based in Bratislava, Slovakia, we offer our clients tailor made solutions involving all stages of import or export: purchase, sea, air, terrestrial transport, customs clearance, warehouse storage, and more, under flexible financial terms.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Krištof Solotruk
E-mail: poslať životopis